estonian rusu

Kauba tarne 3-5 tööpäevaga

6.1. Tellimustele alates 50 € pakume TASUTA  valitud Omniva pakiautomaati.
6.1.2. Tarne hind DPD-kulleriga on 7,99 €. Kuller tarnib kaubad otse kliendi määratud aadressile üle kogu Eesti. Tarne hind VENIPAK kulleriga on 6,99 €. Tarne hind lisandub tellimustele summas alla 150 €.
6.1.3. Tarne hind DPD Pickup pakiautomaati või pakipoodi on 6.49 €. Kaup tarnitakse kliendi valitud DPD Pickup pakiautomaati või pakipoodi. Saadetise kättesaamiseks pakipoest tuleb kaasa võtta isikut tõendav dokument. Pakiautomaati kohale toimetatud kaubast teavitatakse klienti SMS-iga. Saadetist hoitakse DPD pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
6.1.4. Tarne hind Omniva pakiautomaati on 4.99 €. Tarne hind lisandub tellimustele summas alla 50 €. Kaup tarnitakse kliendi valitud Omniva pakiautomaati. Pakiautomaati kohale toimetatud kaubast teavitatakse klienti SMS-iga, mis sisaldab pakiautomaadi kapi avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetist hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
6.2. Kulleriga tarne valikul kohustub klient esitama kauba kohaletoimetamiseks täpse ja korrektse aadressi ning mobiiltelefoni numbri. DPD-kuller toimetab pakke kohale üldjuhul tööpäevadel 9.00–17.00. Kulleritarne korral ei ole võimalik eelnevalt kokku leppida täpset kellaaega, palume tarnega seonduvate lisaküsimuste korral pöörduda otse DPD poole.
6.3. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta, ent kaup on tarnitud Ostja poolt määratud aadressile, kaotab Ostja õiguse esitada Müüjale pretensioone kauba tarnimise kohta valele isikule.
6.4. Eeldatav tarneaeg päevades on välja toodud eraldi iga toote juures.
6.5. Müüja toimetab kaubad Ostjani hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Tarneajad on eeldatavad ning ei kehti nendel juhtudel, kui vastav kaup on Müüja laost ajutiselt otsas ning Ostjat on kauba puudumisest teavitatud. Ostjal tuleb tellimust esitades arvestada, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mis pole Müüja kontrolli all. Sellistel juhtudel kohustub Müüja Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ning kokku leppima tarnetingimused.
6.5.1. Laos olemas olevad kaubad tarnitakse üldjuhul 3-5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist, olenevalt valitud tarnemeetodist. Kui tellimus on esitatud ja tasutud tööpäeval enne kella 15.00, saadetakse kaup laost välja samal päeval. Pärast kella 15.00 esitatud ja tasutud tellimused võetakse töösse järgmisel tööpäeval. Kui kaup on laost välja saadetud, saadetakse kliendile e-posti teel vastav teavitus.
Tarne järgmisel tööpäeval on võimalik ainult DPD-kulleriga ning järgmistel tingimustel:
6.5.1.1. Tellimus on esitatud ja tasutud pangalingi või pangaülekandega tööpäeval enne kella 15.00;
6.5.1.2. Tellimus on esitatud tööpäeval enne kella 15.00 ning makseviisiks on valitud tasumine kullerile kättesaamisel;
6.5.1.3. Tellitud kaubad on müüja laos olemas ning neile kehtivad tavalised tarnetingimused.
6.5.2. Kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 15.00, kuid makse on laekunud hiljem, lükkub tellimuse saatmine järgmisesse tööpäeva, kättetoimetamise tähtaeg lükkub seega edasi kahe tööpäeva võrra.
6.5.3. Kui tellimuse eest laekub makse tööpäeval pärast kella 15.00 või muul päeval mis tahes ajal, lükkub tellimuse saatmine järgmisesse tööpäeva.
6.6. Kui kaup tarnitakse väljaspool Leedut asuvatest tarnijate ladudest, võib kohaletoimetamine võtta aega umbes 8-15 tööpäeva.
6.7. Kui toode tarnitakse individuaalse tellimuse järgi, kehtivad eraldi kokkulepitud tarnetingimused, kuid maksimaalne tarneaeg ei ületa 3-4 nädalat. Üksikute kaupade tarneajad võivad erineda. Eeldatav tarneaeg on välja toodud eraldi iga toote juures.
6.8. Tellitud kaubad tarnitakse alati ühe saadetisena ja Ostjat teavitatakse erinevate kaupade tarneaegadest individuaalselt. Mitme toote tellimisel saab kliendi soovil tarnida need eraldi saadetisena täiendava standardse kohaletoimetamistasu eest vastavalt käesoleva eeskirja 6. punktile.
6.9. Müüja ei võta vastutust tarnetingimuste rikkumise eest kõikidel juhtudel, kui kaupa ei toimetata Ostjale kätte või kui kaupa ei tarnita õigeaegselt Ostja süül või Müüjast sõltumatutel asjaoludel.
6.10. Kauba kättetoimetamise ajal tuleb kliendil kontrollida saadetise välist seisukorda kulleri juuresolekul. Vähimagi kahjustuse kahtluse korral tuleb esitada kullerifirmale kommentaar saadetise rikkumiste kohta või keelduda saadetise vastuvõtmisest. Kui Ostja märkab kohaletoimetamise ajal pakendi kahjustumist, tuleb märkused kirja panna kulleri antud saatedokumendile või koostada selle kohta eraldi aruanne. Ostja peab seda tegema kulleri juuresolekul. Selle tegemata jätmine vabastab Müüja vastutusest Ostja ees pakendikahjustustega seotud kauba kahjustamise eest, mida Ostja kulleri saatelehel ei märkinud.
6.11. Kui kaup on vastu võetud ning saateleht allkirjastatud ilma märkusteta, arvestatakse, et saadetis on üle antud korrektselt ning sellisel juhul pretensioone kauba väliste kahjustuste kohta enam hiljem vastu ei võeta. 
6.12. Ostja kohustub Müüjat viivitamatult teavitama, kui saadetis on kohale toimetatud kahjustatud pakendis, kui saadetis sisaldab kaupu, mida Ostja ei ole tellinud, kui kaubakogused on valed või kui komplektid on mittetäielikud.
6.13. Kui soovid tellida kaupa väljapoole Eestit, võta meiega ühendust e-posti aadressil info@abcmanguasjad.ee. Täpsustame tarnetingimused ja -hinnad eraldi üle.
6.14. Tavaline tarnehind ei kehti, kui kauba kaal ületab 30 kg. Sellise kauba tarnetingimuste täpsustamiseks võtame kliendiga eraldi ühendust.

Kirjuta
Helista